sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Balaton

And the Summer is here! For the whole week we have been sunbathing in a park or somewhere outside. Wearing black jeans is too much so i think I have to go shopping soon :P I found out that I had week-off from school so I had even more time to be outside.

Monday was Morrison's again. We went to the neighbor pub again before that cause got a little angry for our friends who want every night get super wasted with vodka. So we were not drinking like crazy and were  just a bit tipsy and didn't loose our phones and wallets in Morrioson's like someone...

On thursday we headed to Balaton for more sunbathing. I have heard a lot from the place, it is called Hungarian sea and the city Siófok is knows as a party city of Balaton. My expectations were so high that I was a bit disappointed. We couldn't find a real sand beach from the city and were sunbathing in the chairs or on the grass. But the weather was perfect, the lake beautiful and it was really relaxing. Felt like being abroad :) I think I wanna go back when there is the season and a lot of people partying.

Saturday we went to a park with our friends to get wasted. We stayed there till 2 or later and went home. It was something I have been waiting to do here - to drink outside!


Kesä on täällä! Koko viikon ollaan otettu aurinkoa puistossa tai jossain. Mustat farkut on jo liikaa, joten luulen, että pitää mennä kohta ostoksille :P Sain myös kuulla, että koulusta on viikon loma, joten oli vieläkin enemmän aikaa olla ulkosalla.

Maanantaina oltiin vaihteeksi Morrisonissa. Alkuilta vietettiin meidän naapuripubissa, koska vähän suututtiin meidän kavereilla jotka aina haluaa vetää perseet vodkalla. Ei siis juotu kun hullut vaan oltiin mukavasti huppelissa, eikä hukattu kännyköitä ja lompakoita kuten jotkut...

Torstaina suunnattiin Balaton järvelle aurongon ottoon. Olin kuullut paljon siitä paikasta. Toisella nimellä sitä kutsutaan Unkarin mereksi ja kaupunki Siófok on tunnettu bilepaikka Balatonilla. Odotukset oli niin korkealla, että ehkä vähän petyin. Me ei löydetty rehellistä hiekkarantaa vaan otettiin aurinkoa tuoleilla tai ruohikolla. Mutta sää oli täydellinen, järvi kaunis ja oli tosi rentouttavaa. Tuntui, kuin olisi ulkomailla :) Luulen, että menen takaisin sesongin aikaan, kun kaikki ihmiset on siellä bilettämässä.


Launtaina mentiin puistoon kavereitten kanssa kännäämään. Oltiin siellä 2 saakka tai myöhempään ja lähdettiin kotiin ilman clubeja. Tuotakin olen odottanut niin kauan - pihalla juomista!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti